مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

صعوبة اتمام الجماع لكل متزوجه عذراء (التشنج المهبلي)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
حبيباتى احكيلكم عملت ايه ف تمرين انهارده لانى الحمدلله مبسوطه جدا الصبح كنت متضايقه شويه بس ربي فرجها عليا الحمدلله

اولا زوجى صالحنى وكان رومانسي جدا معايا وربنا استغربت ههههههه
بس دا اول شئ حمسنى للتمارين
اخدنى فسحنى عالبحر وحكيتله انى كنت بعمل التمرين اثناء شغله
ولما رجعنا البيت صليت فروضى واتكلت ع الله
وجهزت العده ههههههه وقعد يضحك عليا
المهم الاول جربت الموسع رقم واحد حطيته كام دقيقه وشلته زى ماقالتلى حبيبتى (الله يفرج علينا) ربي يخليها ليا يارب ويحفظها
وبعدها دخلت رقم 2 والله ماحسيت بيه نهائي كنت حاسه انى متخدره سبحان الله
وجوزى انبسط اوى وفرح بانجازاتى
وشاف المقاسات التانيه اللي انا عاملاها وفضل يضحك عليا ضحك ههههههه بصراحه شكلهم مضحك جدا فعلا

المهم انى ولله الحمد مرتاحه ومتفائله ومبسوطه وبحمد ربنا الف مره ع وجودى معاكم فارق معايا جدا والله

وعاوزه اقول حاجه كمان انا من وقت مااغتسلت من الدوره وانا مواظبه يوميا ع قراءه سوره البقره ويس
والله مرتاحه جدا بجد ربنا يريح قلبكم وبالكم كلكم يارب

قلقانه ع مريومه مادخلتش بقالها يومين يارب المانع خير

فرحتيني جدااا باخبارك اللي تفتح النفس والله يخليكم لبعض ويبعد عنكم الزعل يارب قلتلك حيراضيكي لانه يحبك ..
يالله شدي حيلك قبل رمضان ان شاء الله نفرح فيكي

مرحبا بنات كيفكم ...أكيد نسيتوني الي زمااااان ما دخلت المنتدى ...وانا اصلا كنت جديد مسجله بالمنتدى ولسه ما الي مشاركات كتير بس كنت أشوف أخباركم أول بأول...أنا متل ما قلتلكم الي 9 اشهر متزوجه وعالجت نفسي بفرش المكياج وبيومين بس الحمدلله...بصراحه زمان ما دخلت لإنو الحمل مغلبني شوي الحمدلله ادعولي الله يثبت حملي......مبروك لكل لتشافو والله يفرج هم كل وحده بهالمنتدى.....بنات أمانه ادعولي لإنو نبض البيبي لسه ما بين وانا قلقانه ...الله يرزق كل وحده الشفاء العاجل والحمل السليم ياالله يا كريم

حبيبتي الف مبروك على الحمل ربي يثبته وتشوفيه وتقر عيونك انا اتذكرك طبعا طمنينا عليكي لاتقطعي ويارب نفرح فيكي انتي والبيبي الصغير

الف مبروك الشفاء والحمل حبيبتى وربنا يكملك حملك ع خير يارب ويحفظهولك وان شاء الله تطمنى عالنبض وتسمعيه بس ماشاء الله عليكى يومين بس ازاي عملتى كده ف يومين ممكن تحكيلنا من اول بدايتك بالتمارين يمكن تساعدنا وتشجعنا ع المواصله ان شاء الله
ياسمين الغرض من التمارين انها تعودك انه في شئ يدخل من المهبل عشان تتقبلي الموضوع مو ﻻزم بحجم العضو عشان كصا ماابغى احلام تتمرن على شئ اكبر من 6 احس مايحتاج انا بس وصلت ل5 حسيت اني خلاص اقدر مع انه ال.... عريض اكبر من 6 بس سبحان الله اسهل من الموسعات بكثيييير لانه لين مايعورك ..

يارب فرج

الف الف مبرووووك الحمل الله يتمم عليك بالعافيه ويارب تقر عيونك بضناك وتقومي انتي واياه بالسلامه

بالنسبه للنبض استني عليه حبيبتي مايبين الا بالشهر الثاني

فرحتيني جدااا باخبارك اللي تفتح النفس والله يخليكم لبعض ويبعد عنكم الزعل يارب قلتلك حيراضيكي لانه يحبك ..
يالله شدي حيلك قبل رمضان ان شاء الله نفرح فيكي
هلا والله ياغاليه ياوش السعد انتي وربي بتفائل بيكى جدا ربي يحفظك يارب

ابشرك حبيبتى منذ ساعه عاودت التمرين رقم 2 والحمدلله دخل بسهوله جدا والله
بعدها دخلت رقم 3 اه والله اخيرا دخلته والله انى مرعوبه منه جدا كنت
بس اللهم لك الحمد دخل بسهوله مع شويه حرقان طبعا لانه اكبر
وكمان اليوم قلت اغير زيت الزيتون واستخدمت ky المزلق الطبي وكان مسهل جدا بس حرقنى اول مادخل جوه مش عارفه ليه
بس مش مهم المهم انه دخل انا قربت اتشافي بفضل الله ثم بفضل تشجيعكم لياا ربي لايحرمنى منكم ابدا

حبيبتى تسلميلي يارب ع تواصلك معايا وتشجيعك ليا دايما
انا كان عندي سؤال حرج انكسف اقوله هنا ممكن اسالك ع الخاص ؟

ربي يحققلك حلمك يارب وتكونى حامل ان شاء الله وتكونى احلى ماما ياقمر

ياسمين الغرض من التمارين انها تعودك انه في شئ يدخل من المهبل عشان تتقبلي الموضوع مو ﻻزم بحجم العضو عشان كصا ماابغى احلام تتمرن على شئ اكبر من 6 احس مايحتاج انا بس وصلت ل5 حسيت اني خلاص اقدر مع انه ال.... عريض اكبر من 6 بس سبحان الله اسهل من الموسعات بكثيييير لانه لين مايعورك ..
غاليتى والله كلامك بيطمنى كتير
انا فعلا خايفه جدا من الليله الموعوده
لان اكبر مقاس عملته من السيراميك حساه اصغر من العضو برضو

مش عارفه اعمل مقاس اكبر منه ولا ايه بس تشوفي شكله يخض جدا بحس انه لو دخل فيا راح يشقنى نصفين مثل البطيخه

اعمل ايه بقا
لحد الان الحمدلله مااحتجت لمخدر نهائي

الف مبروك الشفاء والحمل حبيبتى
وربنا يكملك حملك ع خير يارب ويحفظهولك وان شاء الله تطمنى عالنبض وتسمعيه

بس ماشاء الله عليكى يومين بس ازاي عملتى كده ف يومين ممكن تحكيلنا من اول بدايتك بالتمارين
يمكن تساعدنا وتشجعنا ع المواصله ان شاء الله
الله يبارك فيكي حبيبتي عقبالك يا رب نفرح فيكي وبشفائك وبحملك يارب عاجلا ليس آجلا انتي وكل البنات ...انا كنت مثل اي وحده بهالمنتدى مو متخيله اني بيوم ممكن أتشافى واكون طبيعيه والحمدلله الله زوجي كان متفهم وشجعني كثير....انا قبل ما أفكر اني ابلش بالتمارين جربت مره ودخلت أصبعي وانبسطت انو دخل لإنو كنت حاسه انو المنطقه مسكره ع الآخر ويمكن مره جربت دخلت أصبعين بس مو كاملين ما قدرت....المهم بيوم خلص فاض فيي من كلام النااس وأهلي كلهم وليش ما حملتي وروحي تعالجي ومن هالكلام وطبعا هم ما يعرفو بوضعي ونفسية زوجي تعبت كتير مع انو كان يحاول ما يزعلني بس كان يقول حاسس في شي ناقص وانا كنت كل يوم أبكي ونفسيتي اتدمرت ... الله سبحانه وتعالى أعطاني القوه بعد الصبر والدعاء المتواصل بلشت أتمرن أو ليله دخلت أصابعي لحد 3 أصابع طبعا مع واقي ومزلق وبعدين خليت زوجي يدخل أصابعه لحد أصبعين لأني قبل كنت أخاف اخلي زوجي يقرب...وثاني ليله دخلت فرشاة مكياج بعرض الأصبع تقريبا وبعدين جمعت فرشاتين ولصقته بلصيق شفاف عادي بس الفرش كان راسها مدبب شوي، وبعدين ثلاث فراشي وبعدين أربعه ويمكن خمسه والله مو متذكره بس المهم انو كانت لما جمعتها بالآخر أكبر من العضو بشوي وبنفس الليله جربت مع زوجي والحمدلله تم الموضوع ...بس يومها تمددت بس مو ع الآخر و هو قبالي وانا الي بلشت أدخل بالعضو وبس دخل أوله خليته هو يكمل....أما بالنسبه للحمل فكانت دورتي مو منتظمه ابدا وما توقعت احمل مع اني كنت متمنيه..كنت كل مره يصير فيها دخول وبعد ما نخلص ما اتحرك وأخلي زوجي يحط تحت أسفل ظهري مخده عاليه ومرات مخدتين ومرات أرفع رجلي على الحيط لمدة ساعه وبعدين اتمدد وانام لثاني يوم والحمدلله الله رزقني....الله يرزق كل مشتهيه الحمل يا رب

هلا والله ياغاليه ياوش السعد انتي وربي بتفائل بيكى جدا ربي يحفظك يارب

ابشرك حبيبتى منذ ساعه عاودت التمرين رقم 2 والحمدلله دخل بسهوله جدا والله
بعدها دخلت رقم 3 اه والله اخيرا دخلته والله انى مرعوبه منه جدا كنت
بس اللهم لك الحمد دخل بسهوله مع شويه حرقان طبعا لانه اكبر
وكمان اليوم قلت اغير زيت الزيتون واستخدمت ky المزلق الطبي وكان مسهل جدا بس حرقنى اول مادخل جوه مش عارفه ليه
بس مش مهم المهم انه دخل انا قربت اتشافي بفضل الله ثم بفضل تشجيعكم لياا ربي لايحرمنى منكم ابدا

حبيبتى تسلميلي يارب ع تواصلك معايا وتشجيعك ليا دايما
انا كان عندي سؤال حرج انكسف اقوله هنا ممكن اسالك ع الخاص ؟

ربي يحققلك حلمك يارب وتكونى حامل ان شاء الله وتكونى احلى ماما ياقمر
الحرقان طبيعي بس ثواني ويروح شطوره باقي 3 احجام وتخلصي مره متحمسه لكي ..
اتفضلي حبيبتي ارسلي في اي وقت لاتترددي

غاليتى والله كلامك بيطمنى كتير
انا فعلا خايفه جدا من الليله الموعوده
لان اكبر مقاس عملته من السيراميك حساه اصغر من العضو برضو

مش عارفه اعمل مقاس اكبر منه ولا ايه بس تشوفي شكله يخض جدا بحس انه لو دخل فيا راح يشقنى نصفين مثل البطيخه

اعمل ايه بقا
لحد الان الحمدلله مااحتجت لمخدر نهائي
ههههههههههه مافي شئ يشقك والله ضحكتيني وترى المهبل يتحمل احجام كبيره لا تخافي

الف الف مبرووووك الحمل الله يتمم عليك بالعافيه ويارب تقر عيونك بضناك وتقومي انتي واياه بالسلامه

بالنسبه للنبض استني عليه حبيبتي مايبين الا بالشهر الثاني
الله يبارك فيكي يارب ويرزقك متل ما رزقني ...المشكله اني ع حساب الدكتور دخلت الآن بالشهر الثالث وما بين النبض بس قال الدكتور انو ممكن نكون حاسبين غلط والحمل صار متأخر..والله ما بعرف بس أنا آخر دوره كانت 8/4 وأول دخول كان ب 1/5 تقريبا وانا ما بعرف كيف أحسب ما في قدامي الا اني استنى وان شاء الله يبين النبض

مرحبا ياعرايس ،،
ازيكم ،،
شكرا ياقلبي "الله يفرج علينا " على الموضوع ،،

حبيبتي الف الف مبروك الحمل الله يثبته ويفرج ولادتك وعقال 10 العيال بإذن الله ??

ياسمينتنا يالله شدي حيللك حاسه قوه ان فرجك قررررررررررريب الله يسهل امرك ياحبيبتي يالله عاوزين نسمع اخبار حلوه

الله يبارك فيكي حبيبتي عقبالك يا رب نفرح فيكي وبشفائك وبحملك يارب عاجلا ليس آجلا انتي وكل البنات ...انا كنت مثل اي وحده بهالمنتدى مو متخيله اني بيوم ممكن أتشافى واكون طبيعيه والحمدلله الله زوجي كان متفهم وشجعني كثير....انا قبل ما أفكر اني ابلش بالتمارين جربت مره ودخلت أصبعي وانبسطت انو دخل لإنو كنت حاسه انو المنطقه مسكره ع الآخر ويمكن مره جربت دخلت أصبعين بس مو كاملين ما قدرت....المهم بيوم خلص فاض فيي من كلام النااس وأهلي كلهم وليش ما حملتي وروحي تعالجي ومن هالكلام وطبعا هم ما يعرفو بوضعي ونفسية زوجي تعبت كتير مع انو كان يحاول ما يزعلني بس كان يقول حاسس في شي ناقص وانا كنت كل يوم أبكي ونفسيتي اتدمرت ... الله سبحانه وتعالى أعطاني القوه بعد الصبر والدعاء المتواصل بلشت أتمرن أو ليله دخلت أصابعي لحد 3 أصابع طبعا مع واقي ومزلق وبعدين خليت زوجي يدخل أصابعه لحد أصبعين لأني قبل كنت أخاف اخلي زوجي يقرب...وثاني ليله دخلت فرشاة مكياج بعرض الأصبع تقريبا وبعدين جمعت فرشاتين ولصقته بلصيق شفاف عادي بس الفرش كان راسها مدبب شوي، وبعدين ثلاث فراشي وبعدين أربعه ويمكن خمسه والله مو متذكره بس المهم انو كانت لما جمعتها بالآخر أكبر من العضو بشوي وبنفس الليله جربت مع زوجي والحمدلله تم الموضوع ...بس يومها تمددت بس مو ع الآخر و هو قبالي وانا الي بلشت أدخل بالعضو وبس دخل أوله خليته هو يكمل....أما بالنسبه للحمل فكانت دورتي مو منتظمه ابدا وما توقعت احمل مع اني كنت متمنيه..كنت كل مره يصير فيها دخول وبعد ما نخلص ما اتحرك وأخلي زوجي يحط تحت أسفل ظهري مخده عاليه ومرات مخدتين ومرات أرفع رجلي على الحيط لمدة ساعه وبعدين اتمدد وانام لثاني يوم والحمدلله الله رزقني....الله يرزق كل مشتهيه الحمل يا رب

هلا اختى فرجك يالله ماشاء الله عليكى والله انك اشجع منى
مشكوره حبيبتى ع شرحك لتجربتك ويارب يفرحك بسماع النبض يارب
وعقبال ماتفرحى بشوفته سالما بين احضانك

وعقبال اخواتى ف الله جميعا يارب وانا معهم يارب

الحرقان طبيعي بس ثواني ويروح شطوره باقي 3 احجام وتخلصي مره متحمسه لكي ..
اتفضلي حبيبتي ارسلي في اي وقت لاتترددي
الله يطمن قلبك يارب زى مابتطمنى قلبي دايما

راح ارسلك ع الخاص حالا انتظرينى

مرحبا ياعرايس ،،
ازيكم ،،
شكرا ياقلبي "الله يفرج علينا " على الموضوع ،،

حبيبتي الف الف مبروك الحمل الله يثبته ويفرج ولادتك وعقال 10 العيال بإذن الله 

ياسمينتنا يالله شدي حيللك حاسه قوه ان فرجك قررررررررررريب الله يسهل امرك ياحبيبتي يالله عاوزين نسمع اخبار حلوه

ياهلا ياهلا بعروستنا الحلوه
كيفك ياقمره وكيف الزواج الحقيقي معك
يارب يكون كل شئ بخير

يارب يكون احساسك صح واخلص يارب قبل الشهر الكريم
من ناحيه حيلي شداه ع الاخر بس يارب بفايده

عقبال ماتبشرينا انك حامل يارب ياشموع

احلام س

ماشاء الله عليك ياسمين مرة مبسوطه عشانك ان حاسه انك قدها وحاسه ان الفرج قرييييب ربي يفرج همك وهم الجميع
مبروك للحامل ربي يتمم حملك على خير
ربي يسعدكم ياحبايبي الي تدعمونا وربي يحقق كل امانيكم ويرزقكم الذريه الصالحه
انا الحمد لله سوين عجينه سراميك واحد اكبر من الموسع السادس وواحد قد العضو وقلت كيف بيدخل وتذكرت يوم اشتريت الموسعات واستخدمت الاول وبالقوة دخل وكنت مرعوبه واطالع في الاحجام الثانيه واقول كيف بتدخل والحمد لله اهو انا الان في اخر موسع ربي لك الحمد وبدووون بنج ماشاء الله بس الخرجه كنت اتعذب وانا اسحبه لكن ربي فرج علينا قالتلي طريقه اني ادفعه كاني بتبرز وانتو بكرامه وفعلا اليوم سويت كذا وخرج بسهوووله ربي يكتب اجرك والله يابنات دعيت لكم كلكم ربي يسهل علينا كل عسير ادعولي باقيلي اسبوع وتجيني الدورة ادعولي اخلص قبل لاتشرف

احلام س

بنات في سوال معليش تحملوني اسالتي دائما غبيه المهم بعد ماربي يكتب ويدخل العضو جو كيف اخرجه هل اخرجه بالسحب او ادفعه كاني بتبرز وانتو بكرامه وهل يالم او لا على اساس ان الدخوووول سهل ههههه اسال عن الخروووج وسلامتكم

احلام س

نسيت كمان سؤال الحين لازم الموسعات تدخل جو كلها كامله او ممكن نصها

حورية426

مشكووورة حبيبتي ربي يفرج علينا ع الموضوع ويارب يكون فاتحة خير على البنوتات..

حورية426

ماشااء الله تبارك الله
ألف مبروووك فرجك ياالله ربي يتمم حملك ويفرحك ويقر عينك بالطفل السليم المعافى..

حورية426

مشتاااقة ايه الاخبار الحلووة دي طلعتي قدعة والله
برااافو عليك ياعروستنا القادمة يالله كلنا مستنيينك عشان بنحط لك قوازة ماحصلتش ..

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى