مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

طعني اثناء الممارسه الجنسيه.........؟؟

هيلان علي

يا اختي الله يرضى عليك ويغفر لي ويغفر لك الرسول عليه الصلاة والسلام نهانا عن الكلام في الامرر الخاصه بين الزوجين وشبه من يفعل ذلك كأن شيطانا لقي شيطانه على قارعة الطريق........الحديث فاحذري من ذلك بارك الله فيك

ليه تراعين شعوره وهو وسخ وهو مايراعي شعورك وانتي نظيفه والله مايصلح إلا الطق بالوجه إلى متى الوحده تتحمل هالعفن وساكته هذي عشرة عمر مو يوم وإلا يومين

دلوعهـ..

عادي قلبو تصير هالمواقف مع إنه مو وقتها بس تعرفي الرجال دفشين

وأنتِ وقت ماتشمي ريحة منه أحكي له وقتها عاادي

أنا متعودة لو قربت من زوجي أو قرب مني نسأل بعض عن الريحة
عشان محد يجامل وتحام كبده!

عادي حبيبي تصير لاكبر الشخصيات

لا تزعلين ولا تحطين في خاطرج

من بعد اليوم قاطعي البصل ولا تاكلين وقت النوم((ما احب البصل بالمره))

وعن موقفح مع ريلج علشان تريحين بالج قوليله انت جرحتني المفروض لو ما عيبتج الريحه تأجل انتقادك لين بعدين

وقوليله ياما اشم ريحت وايضايقني شعر جسمك بس ما اتكلم علشان ما اجرحك

تكلمي معاه باسلوب ودلع علشان ما يعصب ويجلب الموضوع

والله ييسر امرج

ايتن

معلش موقف يدايق فعلا بس انه كويس انه صريح عشان تداخدى بالك بعد كدا ومن ناحيه النظافه الشخصيه بتاعته انتى ساعديه ما تكتفيش بالتوجيه بس وسامحينى على صراحتى انتى بالسيلك ابيل بتاعتك ازيلى الشعر من جسمه وكانه بتدلعيه قبل ما ياخد حمامه و بتهريج كدا من غير ما تحرجيه و لما تيجى تفرشى اسنانك حطى له على فرشته و قوليله يلا سوا يا روحى عشان خايفه على اللثه تبعك و على اسنانك لانى سمعت فى التليفزيون انه العنايه بالفم مهمه لانه بيسبب امراض كتير و ربنا يوفقك و هابى بيرث داى يا جميل

الله يكزن بعونك والله انه جرح
بس انتي اعتني اكثرحاولي المره الجايه مايمسك عليك شي
بعدماتفرشي اسنانك كلي علك فراوله بالعسل وربي ريحته جنان اقوى من الفراوله وتبقى ريحته
ومدري شنواقول بس الله يكون بعووووووووووووووووونك

أعلى