مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

اغييييييييييييييييييييييييثونى و شوروا عليه .. جزاكم الله الجنه .. هتسرق حياتى منّى !

taqwa.m

عارفييين اللى تايه فى الصحراءعطشان لما فجأه يلاقى قدامه نهر كبيير من المياه

كُر الله خيركم و سخر لكم ازواجكم باذن الله ... كلكم كلامكم صح..

انا اول حاجه عملتها قربت من ربنا سبحانه و تعالى ... و دعاء جوف الييل ربنا يتقبل منى و يقوينى و يقدرنى يا رب.... و الاستغفار .. حتى هو بقه مستغربنى قوىىىى !! اسال الله الثبات

و زى ما قالتر الجميله " أم دودى و مولى" بدات اهتم بنفسى و شكلى ... و اشترى اغراض علشان اكون انا كمان نفسيا احسن .. و كل اللى حولى احسوا بالتغيير ...

المشكله الان فى حاجه ...

ان اسلوبى نفسى معاه لازم يتغير علشان انا طول الفتره اللى فاتت كنت باعمل اللى هو عايزه و بس مع انى انا مش شخصيه سلبيه ولا حاجه !!! بس معاه هو و بسس!!! و دى حاجه مش عاجباه طبعا بس انا ماخدتش بالى الا دلوقتى ..و فى الوقت هو محتاج اهتمام و دلع زى ما ال.................. حسبى الله و نعم الوكيل منها و من امتالها بتعملوا !!!
مش عارفه ازار اضبط الاتنين مع بعض ؟؟؟؟؟؟ حاسه انى عارفه كويس ايه اللى لازم يتعمل .. لكن مش قادره اطبق حاجه !!!!
وهو مره بيقولى انتى شايفانى باضيع و مش بتعملى حاجه .. يهنى كلام كده من تحت لتحت !!! يعنى انا اللى مش عارفه اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:""""""""""""""""""""""""""""(

توتة2010

حبيبتي الله يعينك بس انت لا تامني للرجال وكلمي ضروري لا تقولي مسكين وغلبان
الرجال دول الله يعين بس

taqwa.m

حبيبتى توته و الله مش الفكره انى اامنه ... بس لازم تدرسى الاسباب الاساسيه اللى سببت الموضوع علشان تحليها و تقدرى نفسيا عليه ..

و الله انا مو عارفه انا باقول ايه ؟؟ و الا باعمل ايه ؟!!!!!!!!! والا انا صح ؟ و الا غلط .. بس اللى انا متاكده منه انى معايا اللى لا بيغفل و لا بينام .....

الله المستعان ...

ردوا عليه !!

أعلى