مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

بفكر في الطلاق من الجنوبي بسبب الخيانه والاهانه

ياريت حد ينصحني من خبيرات الجنوبي
انا مصريه عايشه في السعوديه مع زوجي
اللي كل يوم اكتشف خيانته علي برامج الشات في الايفون
ومره في التليفون
ومره شات مع بنت امريكيه في ايحاءات جنسيه
واما بواجهه بيتعصب ويشتمني ويضربني
وانا هنا وحيده بعيد عن اهلي
انا خاصمته محاولش يصالحني
انصحوني
اطلب منه النزول لبلدي وادخل اهلي
ولا اطلب الطلاق ولا ايه

الله يعينك ياقلبي
بس انتي حاولي فيه دكريه بالله
وادعي له وانصحيه عسى ربي يهديه
الله يهدي سركم

جنوبي ليل ياليل طوول واستلف ليل ثااني ههههههههه باقي مراهق ماعقل والاراح يعقل لحد مايدفنووه :26:

m!s naam7

الله يفرج لك ياقلبي

انا اقول انزلي مصر وفكري واستخيري وبعدها اتخذي القرار المناسب

الله يسخره لك

صمت وخجل

~◦ღ( عمدة الجنوبي وقاصة هزلية مميزة )ღ◦
تريدي نصيحتي كعمده للجنوبي ومجربه وعايشه مع الجنوبي وجربت معه كل شئ الحلو والمر .................................... حقولك كلمات وحطيهن في اذنك كل الرجال خووووووووووووونه والرجال زي الكوره تشوتيها وهي ترجع لك اكيد حتقولي ايه الفائده من هالكلام

الفائده ان خيانه الرجال بالشات والافلام الاباحيه هي غريزه وفضول للاكتشاف العالم الاخر وماحد بيتحاسب غيره له رب العالمين وانتي دورك هنا انك تشفطي منه طاقته الجنسيه بكل الطرق وماتفتحيش موضوع الشك والخيانه اعملي حالك عبيطه وبتثقي فيه لانه هو مثل الطفل بيصدق كل حاجه ويمشي خلفك فكوني له القدوة ليتبعك تقربي من ربك اهتمي بشكلك تعرفي على الجيران كوني لك عالمك الخاص واهتمي بواجباته كااكله وملابسه وخلي الابتسامه دائما على وجهك عشان لو في يوم زعلتي يفتقد هالابتسامه

وفايده المثل الثاني الرجال كالكوره ان الرجال كلما لزقتي به يطفش منك ولو اهتميتي بحالك وكونتي لك عالم بيركض خلفك ومن اليوم ابدي تغيري كل شئ رتبي بيتك عطريها صلي ركعتين شكر لله على كل حال وكثري من الاستغفار والحياة حلوة بس لازم نسايرها وربي يوفقك

تريدي نصيحتي كعمده للجنوبي ومجربه وعايشه مع الجنوبي وجربت معه كل شئ الحلو والمر .................................... حقولك كلمات وحطيهن في اذنك كل الرجال خووووووووووووونه والرجال زي الكوره تشوتيها وهي ترجع لك اكيد حتقولي ايه الفائده من هالكلام

الفائده ان خيانه الرجال بالشات والافلام الاباحيه هي غريزه وفضول للاكتشاف العالم الاخر وماحد بيتحاسب غيره له رب العالمين وانتي دورك هنا انك تشفطي منه طاقته الجنسيه بكل الطرق وماتفتحيش موضوع الشك والخيانه اعملي حالك عبيطه وبتثقي فيه لانه هو مثل الطفل بيصدق كل حاجه ويمشي خلفك فكوني له القدوة ليتبعك تقربي من ربك اهتمي بشكلك تعرفي على الجيران كوني لك عالمك الخاص واهتمي بواجباته كااكله وملابسه وخلي الابتسامه دائما على وجهك عشان لو في يوم زعلتي يفتقد هالابتسامه

وفايده المثل الثاني الرجال كالكوره ان الرجال كلما لزقتي به يطفش منك ولو اهتميتي بحالك وكونتي لك عالم بيركض خلفك ومن اليوم ابدي تغيري كل شئ رتبي بيتك عطريها صلي ركعتين شكر لله على كل حال وكثري من الاستغفار والحياة حلوة بس لازم نسايرها وربي يوفقك
شكرا علي كلامك
بس المشكله اني مخاصماه من اسبوع محاولش يصالحني
وكلمت اهلي اتصلو بيه وعاتبوه
و لسه مصالحنيش
وانا مش قادره اجي علي كرامتي واضرب واتهان وانا اللي اصالحه خصوصا اني علطول كنت بصالحه
وياريت تقبليني معاكو في اليوميات الخاصه بزوجات الجنوبي

يالوردي

دائما انا ضدالمواجهه
غلط تواجهين زوجك وتجلسين معه
بطريق الخيانه ياتتغافلين خيانته وتصلحين من وضعك
ياتواجهينه وتقولين له ياانا ياخيانتك
استخيري اذا هو زين معك حاولي بصلح معه

narh

الجنوبي مدمن على النسوان صعب يتغير تحسيه مراهق بس يشوف وحده ينهبل حتى لو ختياره عادي ممكن يعمل معها علاقه هههههههههههه

الجنوبي يبغالو دوووووس اذا اندبج هلل وقتها قال علاقه الله يعلقو برجولو بس هاذا اللي فالح فيه
وربي اعرف وحده ورب البيت ضربتو وصااااااااار يعشششقها مايبغالو الا دبج رجال ع نفسو

شكرا علي كلامك
بس المشكله اني مخاصماه من اسبوع محاولش يصالحني
وكلمت اهلي اتصلو بيه وعاتبوه
و لسه مصالحنيش
وانا مش قادره اجي علي كرامتي واضرب واتهان وانا اللي اصالحه خصوصا اني علطول كنت بصالحه
وياريت تقبليني معاكو في اليوميات الخاصه بزوجات الجنوبي
لاتصالحيه مع نفسو خليه ينقلع عيشي حياتك خلييه يخلص بنات العالم كولهم
قوليلو لاتنسى مر ع هنود الحومر وع جميع القارات > مررره والا تدووري شوفي صح في الم بس مع نفسو وربي
روحي فليها وعيشي حياتك وربي لو عندك كتكوت كان اتسليتي معااه وادخلي نت شاركي لاتقعدي تفكري تتعبي
عساااه بس لاتصالحييه خليه انتي ماغلطتيش عيشي حيااااااااااتك بالطول والعرض وافقي وكلووو هههههههههههه وارئصي
وهيصي :6::14::2::17::26:

دائما انا ضدالمواجهه
غلط تواجهين زوجك وتجلسين معه
بطريق الخيانه ياتتغافلين خيانته وتصلحين من وضعك
ياتواجهينه وتقولين له ياانا ياخيانتك
استخيري اذا هو زين معك حاولي بصلح معه
انا مع هزا الحل

أجمل زهره

بأيد صمت وخجل ونصيحتى اوعى تصالحيه بس فى نفس الوقت عيشى حياتك ما تحسسهوش ان حياتك متوقفة وهو مخاصمك لو ليكى هوايه حاولى تشغلى نفسك بيها وخلى ليكى اصحابك وحياتك ما تخليهوش هو محور حياتك وتفكيرك يكفيها انه جزء من حياتك واهتمى بنفسك جدا وان اكتشفتى اى شئ لا تواجهيه ابدا والدعاء اولا واخيرا فقلبه بيد الله وربنا يألف بين قلبيكما

أعلى