مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

حد يرد علي ربنا يغفر لكم

أم كروان

أنا بعرف ان زوجي بيحكي مع ستات في المسنجر بس انا عملت بنصيحة الدكتورة ربنا يكرمها وما خليتوش يعرف اني عارفة

غيرت فنفسي حاجات كنت مقصرة فيها
على فكرة هو بيحبني جدا وميقدرش على زعلي

المشكلة بقى

اني وانا بفتح الكمبيوتر ألاقي كذا مسج بيوصلو وهو شاف اني شفتهم
قعد يقولي والله دي ولا حاجة وما لهاش اي معنى

انا قلتله لو سمحت اخرج دلوقتي عشان مش عايزة اتكلم معاك ولا حتى اشوفك وعملت اني اول مرة اعرف واني زعلانة جداااااا

سؤالي بقه

ازاي اتصرف لما يرجع واعمل ايه واقوله ايه

انا مش عايزة اكبر المشكلة ويسمعو اهلي وفنفس الوقت مش عايزة اعديهاله ببساطة عشان ما يستسهلش الامر ويكمل فالي هو بيعمله
ارجوكم ارجوكم ردوا علي قبل ما يرجع انا كتييييييييييييييييييييييييير نفسيتي تعبانة

يالوردي

ازعلي بقوه وانك مره مجروحه منه
قوليله ياانا ياهم واذا سامحتيه قوليله اذا بشوف مره ثانيه
خلاص انا راح انسحب بحياتك واخليك لهم..
انا ماارضى بالخيانه ابداً..

أم كروان

ألف شكر ليكي حبيبتي''يالوردي''ولك أيضا''mera queen'' وانت كمان''أم صبا الامورة''
بارك الله لكن في اهلكن
انا ساتبع نصيحتك اختي ''بالوردي"" لكن ماهي المدة التي ابقى فيها زعلانة منه ولا المدة ما تهم
ثاني حاجة انا فكرت اني ما ارضى الا بهدية غااااااااااالية عشان يفهم ان زعلي مش سهل ايه رايكم في هذه الخطوة وهل فيها غلط مني او لا

يالوردي

المده ماتهم المهم التمثيل امامه ولا قلتيلنا نمطه لنعرف شخصية زوجك اذا شخصيته جنوبيه
فينفع معه البكي ابكي واذا شمالي شرقي فلاتبكين
وفكرة الهديه حلوه بعد
واذا رضيتي عليه خلك كم يوم مصدومه من الي شفتيه وحزينه شوي عشان يحس بكبر غلطته لك

أم كروان

حبيبتي يالوردي ما اعرف كيف اشكرك بس راح ادعيلك ان ربنا ينولك اللي في بالك

زوجي جنوبي غربي بس انا مش عايزة ابكي هذه الطريقة استعملها حتى اكسب شفقته في حالات اخرى هو الان جد مهموم وخايف من ردة فعلي ومن تصرفي افضل ابقى قوية معه عشان يخاف يكرر فعلته ايش رايك
انا بحبه جدا وهو كمان وما اخبيش عليك انا عرفت الموضوع ده من 3 اشهر تقريبا يعني زعلي خف شوية واقدر احكم عقلي واقدر امثل زي ما قلت وهو الان صعبان عليا جدا بس لازم اكمل حتى ما يستسهل الامر
ايه رايك انا مترددة اطلب منه يطلقني كلام بس عشان يعرف هي وصلت لفين ومن جهة ثانية مش عاوزة انطق هذه الكلمة حتى ما ترسخ في ذهنه وممكن مرات اخرى يفكر فيها بمعنى اخر مش عايزة اشيل هيبة امر الطلاق من حياتنا شوري علي جزاك الله الجنة

يالوردي

لاتقولين كلمة طلقني كثرتها موزين بعدين تصير سهله بنظره
جيبيها بطريقه او بمعنى اخر انا راح انسحب من حياتك وهو يفهمها
قوليله انت ماترضى بالخيانه ولا انا بعد ارضاها ...

أم كروان

حبيبتي شكرا
هورجع اليوم ندمان ندم الدنيا كلها واغلظلي الايمان انه لن يتجرأعلى فعلها مرة اخرى لانها تؤذيني الى هذه الدرجة
وانه كان يظن ان هذا لعب عيال وانا لمحتله ان احتمال اسيبه فهو ما استحملش وحاول يراضيني باي شكل مع انه كان يبان انه بيكابر بس انا عارفاه وبفهمه من حركاته
انا كنت بيني وبين نفسي عايزة اخذه فحضني عشان صعب علي جدا بس انا استحملت لحد ما عملت اللازم يتعمل
ان شاء الله يكون حرم

أعلى