مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

اخطاء الزوج الشمالي كيف يعرف عنهاااا.....

سحايب نديه

ماشاء الله ماعمري شفت زوجة جنوبي تشتكي اثر البلاعندنا كله الله يقوينا ويساعدنا عليهم

سحايب نديه

ام الروض سوينها قبلك وطحنا في حضونهم مانفعت معاهم الحقي على نفسك قبل الفاس لايطيح بالراس وستفيدي من هالمنتدى تراه كنز وطحنا عليه الله يوفقك ياناعمة الهاشمي

نبغى تفاعل بالموضوع انا قريت ان الرجل الشمالي اذا كان معصب معناه يريد الجنس ولاكن لايستطيع الافصاح باللسان عندما يكون الابناء مستيقظون ولكن بمجرد ياخذ راحتة وتشبعية يهداء فعلا لاحضوا ايضا الرجل الشمالي مايحب انك تصارخي على عيالك قدامة يحب تلاطفينة لان هذا الشي يجيب العصبية لة وتفاعلو بالموضوع عشان نتغلب على الشرس الشمالي

بلقيسيات الشمالي ملفات الجنوبي اكثر من الشمالي لانهم اتحدوا يفهموهم حطوا ايديكم بيدي ونتناقش مثلهم ونقول تجاربنا هيييييييييييييييييييييييييييييييا

مشكلتى مع الشمالى مايحب يجيب أى شئ بالبيت يعنى شبة بخيل
حتى لو شئ خرب مايصلحة ههههههههه صرت أتكلم مثلكم مع أنى مصرية فديتكم
يعنى أنا غسالتى خربت من 5 سنوات لحد الأن ألح علية يجيب لى غسالة وهو مطنش
والله تعبت ومليت مع أنة ميسور ومعاه فلوس كتير لكن الله يهدية مضيق علينا جدا بحجة أنة يحوش علشان يشترى لنا بيت كويس
بس أنا قررت أنى أفاتحة فموضوع الغسالة وأصمم عليها والفعل حدثت بينا زعل من يومين لا هو يكلمنى ولا أنا بكلمة للعلم هو مسافر بيغيب بالسنة بس نتكلم دايما عالنت صوت وصورة ورسايل دايما عالموبايل
بس أنا عارفة أنةهيسبنى يومين لحد مأهدى وأكلمة أنا الأول ويكلمنى عادى كأن شئ لم يكن بس المرة دى مش هتصل ولا هكلمة أبدا غير لما يجيبلى الغسالة
هو فى بالة بيقول هتزعل شوية وبعدين تروق بس مأدفع مليم
حد يشور عليا أنا كدة صح ولا أية

RooRoo SWEET

انا برضه زوجي شمالي شرقي
وبرضه مقصر في كل شي
بس اخذت موقف وروحت لبيت اهلي والحمد لله اتعدل بكثير انتي لازم تروحي بيت اهلك او حسسيه انك بايعته او اشرحيله موقفك لاززززززززززززززم علشان مايتعود اكثر

انا برضه زوجي شمالي شرقي
وبرضه مقصر في كل شي
بس اخذت موقف وروحت لبيت اهلي والحمد لله اتعدل بكثير انتي لازم تروحي بيت اهلك او حسسيه انك بايعته او اشرحيله موقفك لاززززززززززززززم علشان مايتعود اكثر
مش محتاجة أروح بيت أهلى هو مقيم بأحدى دول الخليج وأنا بمصر

الننس

بكاء السماء
شكرا لمعلوماتك و ان شاء الله اطبقها على هالشمالي
و فعلا اطلب منه الشي قبل فترة طويييييييييييييييييييييييلة من المناسبة لانه ما يجيب الشي اللي طلبته بسرعة
آآآآآآآآآآآه الله يعينا عليهم

أعلى