مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

اللي زوجها بعيد ومسافر شلون تغريه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
بنات حد فيكم جرب الكاميرا يعنى جوزى ساعات بيبقىنفسه يشوفنى وان ا سكسى انتم فاهمين طبعا بس انا بتهرب خايفه من كده مش منه لاسمح الله مش عارفه ساعات بيجى فى دماغى انه ممكن حد يتجسس علينا مش عرفه ده ممكن ولا لا بجد لو وحده فاهمه قصدى ترد عليا وتفهمنى
فهمت عليكي من شو خايفة.؟
انتي في بيتك وهو في بيت صح؟ يعني قاعدين في بيوتكم لاتخافين
بعدين انتي عرضه يعني مارح يخاف عليكي هو؟لاتحسسيه هيك حسسيه انه هو مسؤول عليه وتشوفين الامان مععاه
بس سوي حالك خجولة يعني خليكي في تياب مغرية واذا طلب منك تشلحي اكتر لاتقولي لا قليله بخجل شيل عيونك او غمض عيونك بخجل وشوي شوي بتتعودين عادي هاد زوجك وحلالك
سؤال مهم ..........هو زوجك صح؟ يعني مو بس كتب كتاب عايشن مع بعض

اذا الكام لايف مافي شي مابيصير تججسس لاتخافي
بسسس لاترسلين لزوجك فيديو او صورة او اي ملف او تخزنين اي صورة على الجهاز هي خطيرة ممكن تجسس وسرقة ملفات
بس علكام مابيصير شي لايف

واااااااااااااااااااااو موووووووووووووووووضووووووووووووووع بووووقته صراااااااااااااااااااااحه

ابيي حركاااااااااااات أكثر صرااحه لأن زوجي فدييته مساافر الله يطول بعمره ويرجعه بالسلامه :(

حبيبتى جوزى وابو بنتى بس مشكلتى انى عمرى معملت كده علشان كده خايفه من الموضوع ده
الله يخليكن لبعض
لا عادي لاتخافين بس متل ماقلتلك بس كام لايف
اصحك ترسلين له صورة او ملف او اي شيييييييي

واااااااااااااااااااااو موووووووووووووووووضووووووووووووووع بووووقته صراااااااااااااااااااااحه

ابيي حركاااااااااااات أكثر صرااحه لأن زوجي فدييته مساافر الله يطول بعمره ويرجعه بالسلامه :(
الله يردو لك بسلامة

موضوع روعة :icon30:
زوجي مسافر أبغي أفكار:detective2:
بس صراحة منتو بهينات افكر جهنمية:a194:
بس حابه اشارك بفكرة الي هي الرسايل المثيرة اكيد عارفينها ممكن ترسليله واذ تبون ممكن أنزلكم كم من رسالة بس ما برسل الا اذا شفت تفاعل :msn-wink:

انا اقول لو ترسلين له مثلا اجزاء من جسمك بدون وجهك وسائط روعه وتذوب مره خصوصا لما ترسليها له بالليل
قبل لا ينام ...

موضوع روعة :icon30:
زوجي مسافر أبغي أفكار:detective2:
بس صراحة منتو بهينات افكر جهنمية:a194:
بس حابه اشارك بفكرة الي هي الرسايل المثيرة اكيد عارفينها ممكن ترسليله واذ تبون ممكن أنزلكم كم من رسالة بس ما برسل الا اذا شفت تفاعل :msn-wink:
ياريت تنزلين كم رسالة من اللي عندك بانتظارك

اسراء محمد

انا بتمنى من اى مشرفة هنا بالقسم تحاول تقولنا افكار او تقولنا طرق للتعامل مع الزوج المسافر وهل كل النصايح تنفع معاه وله الزوج المتواجد دائماً ليه معاملة والبعيد ليه معاملة؟

انا بتمنى من اى مشرفة هنا بالقسم تحاول تقولنا افكار او تقولنا طرق للتعامل مع الزوج المسافر وهل كل النصايح تنفع معاه وله الزوج المتواجد دائماً ليه معاملة والبعيد ليه معاملة؟
المعاملة تختلف قليللا لانه مثلا الزوج اللي قاعد جنبك ممكن انك تمسكين ئيديه وتهمسين في اذنه بحبك لو كان معصب بيهدى
بس الزوج المسافر بعيد ماتقدرين تسوين هلحركة بس ممكن تقليه بهمس احبك
لكن من الافكار اللي تصلح للنوعين هي الدلع
دلع بصوتك على الهاتف ترتيب ملابسك ومنظرك على المسنجر والكام اذا تتكلمون مسنجر
مسجات غرامية او اذا زعل مسحات عتب بسيطة مع حب

اسراء محمد

عاشقة ده كله بيحصل بس انا اقصد مثلا فى مواضيع كتيرة بتتكلم عن معاملتك لزوجك و ان انتى مدلعيهوش على طول ومتبديش اعجابك بيه على طول ومتقوليش عبارات حب كتير هل ده يمشى معانا ومع اللى فى ظروفنا وله ده عشان مسافر يكون الحاجات ديه دائمه هو ده قصدى واشكرك لردك

عاشقة ده كله بيحصل بس انا اقصد مثلا فى مواضيع كتيرة بتتكلم عن معاملتك لزوجك و ان انتى مدلعيهوش على طول ومتبديش اعجابك بيه على طول ومتقوليش عبارات حب كتير هل ده يمشى معانا ومع اللى فى ظروفنا وله ده عشان مسافر يكون الحاجات ديه دائمه هو ده قصدى واشكرك لردك
لا بلعكس اذا مسافر اكثري من الدلع والحب خصوصي اذا سفر طويل مثلي مثلا كل واحد عايش في بلد
عوديه دايما ماينام قبل لايقلك كلمة حلوة دايم احكيله ايش لابسه ايش بتسوين
خبريه انك طالعة من الحمام ودلعي حالك قولي واو عريحة اللي تجنن خليه يشتقلك

اشكرك اختى عاشقة والله ريحتينى لانى ماكنتش عارفة اعمل ايه فى الموضوع ده
الله يريح بالك وبالنا جميعا
هي مشكلة مو سهلة بس ظروفنا هيك واي شي تحبين تعرفينه بنحكي فيه بحاول اقلك اللي بسويه انا
بس والله هي الفترة احس زوجي تغير ومقهورة عشان هيك مخي مو مجمع ومااعرف اكتب

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى