مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

نتعلم حركات الدلع من بعض

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الشهرزاد

الموضوع ساخن

دايما الدلع لزوجي بحركات بريئه و كاني طفله صغنونه و الله ماشيه معاي تبارك الله
الموضوع ساخن....... تتظاهري انك نايمه هيك

همسه

بنات من يوم ما قريت قصه هموسه لاني نفس الطبع دوومي عصبيه وهو ما يحب الصوت العالي ولا العصبيه بسرعه يتنرفز المهم روحت للصالون وقصيت وصبغت شعري ونزلت من وزني والبارحه سويتله حرحات دلع بوس ويا غمزات ولبس قميص نوم تعرفون شو قالي

اهااااااااااااااااااااااااااااا صايره سكسيه من جسم ودلع
بنات اول ريلي ما كان يهتم بلبس ولا ميكب يقولي عادي ما احب ها السوالف اهم شي الجوهر ويوم تغيرت حسيته انه بيستخف اقول في خاطري اهااااا ها الريايل ما حد يعرفلهم بنات والله الدلع له مفعول عجيب

حنية قلبى

فعلا والله يا بنات الدلع والابتسامة و الحركات البريءة زى الاطفال ليها مفعول يعنى الزوج او الرجل بطبيعته يحب يحس انك معتمدة عليه حتى لو حاجات بسيطة مش عارفة مثلا تفتحى علبة الصودا انا اللى بخليه يفتحهالى ولعبك مع اولادك وفى حركات حلوة وهو جالس يشوف التليفزين تيجى تحضنيه وتبسيه بوسة وتمشى ...وهو واقف بيعمل اى حاجة تحضنيه من وراه وتخليه يحس بصدرك او تحضنيه وتتعلقى برقبته ساعات احسسه ان هو بيبى صغير وساعات احسسه انه زى بابا كمان التقل له مفعول

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

RedRose

Active member
بنااااات ملاحظة مهمـــــــــــــــــــــــــــــــة :smoke1:

الرجال كلهم يحبون الدلع ,,, ما عليها اختلاف :sly:

بس الشمالي ما يحب دلع الطفووووووووووووولة انتبهوا اللي زوجها شمالي ما تسوي حركات طفولية وتلبس لبس طفولي وشرايط وشباصات
ولبس وردي

الشمالي يحب الدلع الانثوووووي ( بالرغم من انه يحب البيبي فيس ) يعني ملامحها طفولية مو حركاتها

يعني ما يبغى زوجته طفلة يبغاها انثـــــــــــى

عكس الجنوبي اللي يحب زوجته تكون طفوليــــــــــــة

ولا تنسين لازم تتعودين على الحركات وتصيرين دلوعة بطبعك مو تتصنعين :no:

عن جد الموضوع رهيييييييييييييب والحركات روعة بس عندي استفسار شلون الشمالي يريد دلع أنثوي يعني اللي عندها خبره لاتبخل علينا بالحركات ضروري ولي عودة في كتابة بعض الحركات................

حركات مثيرة للزوج

ا ـ قومي بلبس ملابس قصيرة ثم الى نصف الفخذ ثم اسجدي إمامة أي عند التلفاز مثلاً وتظاهري بأنك تبحثي عن شيء معين ولاحظي كيف سيتأثر

ـ عندما يأتي من العمل استقبليه عند الباب وقومي بضمة واضعتاً يديك من خلف اردافة و ضميه بقوة وشفتك في شفتيه​

ـ غيري الطريقة عند قدومه من العمل وذلك بأن تقابلية بالترحيب والشوق ثم بنظرات حب ضعي يدك على ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وشفتك في شفته وقولي اشتقت لك حبيبي

ـ عند ذهابكم في السيارة للنزهة بدون ما يشوفوكم الأولاد ضعي يدك على القضيب وقومي بتحريكة
من خلف الثوب

ـ استنجدي به احيانا في المطبخ او أي مكان في البيت ليساعدك بغرض معين يصعب عليك الوصول اليه وارفعي ثوبه وقومي بتحريك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وسوف يتأثر بالتأكيد

دلول22

ياحياتي اقدم لك تحيه محمله بانواع عطور العالم وشكرك من كل قلبي لان زوجي عيز وهو يقول يابنت ادلعي وانا ماني فاهمه شي

زياره

بااااااااك . . .

هادي حركه حلوه (( بس لا تسويها دايما" -عشان تبيني ثقتك بنفسك فلا تسأليه طول الوقت ))

بس لمن تكوني تبغي توريه لبس جديد

تقوليله : شو حبيبي ؟؟

شو رأيك؟؟ صوره رقم 1

لمن يعنفك / و يخاصمك على تصرفك , اتمسكني :blushing: مو تشتغلي ردح :crazy: هههه

والدلع كله يروح لأ تعرفي ايش تسوي؟ صوره رقم 2 + 3

معليش انا خارجه

اوعدكم ب المزيد ,,

شكرا" ل جودي

البشوووشه

موضوووووووع وااااااااااااااااوووو ...

وحركاتكم .. وااااااااااااااااااااووووو ...

وراعية الموضوع ... واااااااااااوووواااااااااااااااتتت ....

عن نفسي في حركة دلع أسويها لما أبي منه شي ... (( وخصوصا لما أبي أطلع ))

أوقف جدامه .. وأمسك صبعي ( السبابه ) .. وألفه كأني أبري قلم .. هههههههههههههه
وأحط ريل على ريل وانا واقفه ...
ونظراتي على تحت وانا أرممممش ... أقول له .. حبي ابي أرووح ........

يقول .. وييييييين بعد ... ! << ومبين عليه بيرضى ...

بس انا أخربها وأقول له ’’ خلاص مابي .. أخاف تهاوشنييي ’’’

يقول : لييييييش أهاوشششج ؟؟؟ روحي مكان ماتبييييييين ’’ المهم لا تتأخريين بالرده ...

وفي حركه ثانيه بعد حق نفس الموضوع ... << حق الطلبااااات .. هههههههههه

أسوي نفس الحركه بس أقوول له ...

حبيبي بقول لك شي إذا موافق اوكي .. وإذا لا خلاص لا بس لاتعصب عليييييي ,,,

ومهما كان الطلب ... يرضى ,, بس ممكن يأجل شوي ... يعني على حسب ,,,

همووووسه يسلموو حبيبتي عالموضوووووع ...
وبسسسسسس ... ^_^

حنية قلبى

تعرفوا والله يا بنات لغاية الحين مش عارفة ايه نوعية زوجى يعنى انا فى المنتدى من شهور ولحد النهاردة محتارة فيه تقريبا هو مشكل هههههه بس اللى لاحظتوا من ايام الخطوبة انه يحب يشوفنى بلبس لبس زى بتاع الاطفال اللى هو السلوبيت زى دهكان يقولى انه عاجبه وشكلى زى البنوتات الصغيرة فلاحظت النوعية دى بتعجبه ويكون شعرى سايب ومش بيحب يشوفنى اتنرفز مع العيال ويكون صوتى واااااطى مع ان والله كنت زمان قبل ميكون عندى اولاد كنت هااااادية:tears: بس تعالو شوفونى الحين :icon28: وطبعا ده مزعلنى عايزة ارجع زى ما كنت وجربت كتير لما اكون صوتى هادى ومش بتكلم كتير اشوفه يحاول يتقرب ليا والله ماكنتش اعرف ان حراكاتى فيها دلع يعنى مثلا اموتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اموتتتتتتتتتتتتتتتتت لو شوفت صرصاركبير دخل البيت وممكن اسيب البيت واخرج لحد ماييجى يموته بحب الطيور البط والوز والكتاكيت والقطط ومش بحب اموت حتى النملة وهو عارف كدة واحب انط الحبل:clap: كمان لما نكون ماشيين فىالشارع كلب ماشى مع صاحبه وعدى جانبينا اتحامى فيه اشوفه يضحك او عليا بس ساعات احس انى يحبنى اكون كبيرة فى حركاتى فى اوقات معينة يعنى ساعات كدة وساعات كدة والله احترت:sad_1:

التعديل الأخير:

RedRose

Active member
عن جد الموضوع رهيييييييييييييب والحركات روعة بس عندي استفسار شلون الشمالي يريد دلع أنثوي يعني اللي عندها خبره لاتبخل علينا بالحركات ضروري ولي عودة في كتابة بعض الحركات................

يعني تكوني انثى بس مو طفلة

صوتك واطي ,, مشيتك انثوية ومتمايلة ,, حركاتك نعوووووومة مرررررررررررررررررررررررة
لبسك سكسي :msn-wink:

امرأة ناضجة عاقلة فاهمة
ونعوووومة
انثـــــــى

مو دلع طفولي يعني اذا قال لك لا ما تقولين : ما ابي ما ابي وتمدين بوزك زي الاطفال :crazy: هذا ينفع مع الجنوبي بس الشمالي لالالالالالالالا

هذه صور للجنوبي

اتمنى تكوني فهمتي قصدي

يسلموووووووو ياعمري كفيتي ووفتي وزوجي من النوع اللي يحب الثقل والدلع بنفس الوقت خبرش شمالي غربي وخيو اذا عندك صور لستايل الشمالي في الدلع أكثر لاتبخلي علينا يالوردة الحمراء والله يعطيك العافية................. وسؤال شلون اتدلع عليه بس بثقل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طماعة مو؟

ياااااااااااااااااي

موضوعكم حلو مرررررررررة و صراحة من احلى مواضيع الدلع الي شفتها هنا ..

تسلمين همس الحواس وكل البنات ماقصرووا

أتمنى افيدكم بشئ !!
بس انا مفلسة بالدلع .. رصيدي فاااضي .. وانتم بجهودكم وكرمكم تعبوونه فلّ إن شاء الله

زياره

وينك يا همس ؟؟؟ كملي الحركات اللي وعدتينا فيها . . .

فين وصلنا ؟ ...

*وقت ما يراضيكي .. ادللللللعي عليه , مو ترضي بسرعه و تقوليله ما سار شي (لأ)

اتشحطي عليه , وهوا يقولك: خلاااااااااص ارضي ارضي, انا آسف . . .

سويله تعبير صوره 1

*اتغلي يمه ..اتغلي عليه صوره 2 و قوليله : كيف تراضيني ؟؟؟ :msn-wink:

*خديلك شاور يا قمر, دلعي روحك شموع و حركات زيوت بانيو و ورود وآآآآآآآآخر

حلاوه:icon26:

ولا تسيري لئيمه و تقفلي الباب:no: خليه مفتوح وصدقيني ح تنبسسسسسطي:clap::nosweat:
-لو ما عبرك:sadwalk: :shutup: معليش.. بعد الشاور وانتي ب الديشمر سويلك شاهي بورد مديني يا سلاااااااام يدفيكي و عل صاله ...
لمن يجيكي ارمقيه بنظرة صوره 333333333333

*وراكي سهره/فرح اليوم وجالسه تتجهزي ______طيب استغلي دي الشياكه وو
لمن ترجعي اترمي عل سرير وتخليه ياخد نصيبه:nosweat: واستمتعي ب حلالك (( معلش حتى لو تعبانه , سويها << التعب كلو ح يروح:icon30:)) صوره 4

:bye1:

أكيد راجعه

براءة جنون

تعرفوا والله يا بنات لغاية الحين مش عارفة ايه نوعية زوجى يعنى انا فى المنتدى من شهور ولحد النهاردة محتارة فيه تقريبا هو مشكل هههههه بس اللى لاحظتوا من ايام الخطوبة انه يحب يشوفنى بلبس لبس زى بتاع الاطفال اللى هو السلوبيت زى دهكان يقولى انه عاجبه وشكلى زى البنوتات الصغيرة فلاحظت النوعية دى بتعجبه ويكون شعرى سايب ومش بيحب يشوفنى اتنرفز مع العيال ويكون صوتى واااااطى مع ان والله كنت زمان قبل ميكون عندى اولاد كنت هااااادية:tears: بس تعالو شوفونى الحين :icon28: وطبعا ده مزعلنى عايزة ارجع زى ما كنت وجربت كتير لما اكون صوتى هادى ومش بتكلم كتير اشوفه يحاول يتقرب ليا والله ماكنتش اعرف ان حراكاتى فيها دلع يعنى مثلا اموتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اموتتتتتتتتتتتتتتتتت لو شوفت صرصاركبير دخل البيت وممكن اسيب البيت واخرج لحد ماييجى يموته بحب الطيور البط والوز والكتاكيت والقطط ومش بحب اموت حتى النملة وهو عارف كدة واحب انط الحبل:clap: كمان لما نكون ماشيين فىالشارع كلب ماشى مع صاحبه وعدى جانبينا اتحامى فيه اشوفه يضحك او عليا بس ساعات احس انى يحبنى اكون كبيرة فى حركاتى فى اوقات معينة يعنى ساعات كدة وساعات كدة والله احترت:sad_1:
أتوقع جنوبي

^^

جوفي لو يحب الشورتات اكثر من قمصان النوم الجريئة والفاضحة خخخخخخخخ

جي الجنوبي

ولو يحب الاستمتاع

عموما في موضوع للاستاذة ناعمة ممكن يفيدج

الدليل الدقيق للبوصلة الشخصية شي جي

بقسم قصص وحكايا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى