مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

ُُ عــــــــيــــــــدنا مــــــــختــــــــلف ٌٌٌ

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

نوريتا

عيدنا كان عادي لا مفاجات ولا شي زي الايام العادية

ان شاء الله العيد الجاااي اعلمكم .. وش بنسووي ..

قولوا امييين

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

روكماني

مشكورين ياأخواتي والله يجزاكم خير وأنا أكتب مشكلتي كنت مثل الجبل من الضيقة بس يوم قريت ردودكم صغرتوصغرتوصغرتوصغرتوصغرتوصغرت وصغرت
وصرت مثل النملة والله ردودكم عسل بس أنا مو جديدة على الحياة الزوجية ومتعودة أسلم علية بعد مايلبس وهو مو متعود يصلى صلاة العيد يعنى طلع بعد الصلاةحتى سمعني وأنا أنادية فال وش تبين وقلت منت مسلم سكر الباب وطلع تدرون أني مارحت أتعيد حطيت راسي ونمت

عيدك زى ماااااااااااتمنيتى ولا!!!!!!!!!!!!!!!

:thumbdown:اهلا بنات اخباركم ايه طبعا خلاص عيدتم ولا لسه فى ناس معيده طبعا معظمنا كان مستنى العيد يجى بفارغ الصبر علشان يطبق كل الافكار اللى قرينها واتعلمناها استعدادا لليوم العظيم ده درس فى الدلع واخر فى الرومانسيه والافكار لقضاء لليله زوجيه صاروخيه مع الزوج وطبعا اكيد كل واحده كانت محضره شويه حركات وحبشتكنات لزوم الليالى الحلوه اعادها الله عليكم باليمن والبركات ياللى كل واحده فيكم تقولنا العيد عدى عليها ازاى زى مااتمنت ولالا وياريت تقولنا على الافكار اللى سويتها ونجحت معاها علشان نستفيد ونبدا نذاكر ونلحق نطبقها للعيد اللى جاى ههههههههه وكمان كل واحده اصيبت بالاحباط تتفضل وتفش خلقها هنا يعنى ببساطه يلا اتفضلو فشى خلقك انتى وهى

عاد تصدقون ولا لا العيد طلع من جبدي تزاعلنه يوم كامل وهم من باجر ماكلمته عاد اللي عقبه كلمني وجنه شي ماصار بس صج العيد طلع من جبدي وياليت علي شي يسوى

يسلموووووو على الموضوع حبيبتي

ياحبيبتى ماتزعليش نفسك وفعلا معظم الخلافات بتبقى على امور تافهه وماتسوى المهم انه صالحك فى النهايه يلاقى الحقى طبقيلك كام فكره كده من اللى قلبك يحبهم واهو النهارده رابع يوم العيد

سندريلا15

الحمد لله العيد مر بسلام وامان انا بالنسبه لي بالليل قضيته عند اهل زوجي سوينا حفله ويوم العيد الصبح غيرت المفرش والاباجوره والفواحات ورتبت البيت وبخرت وصحيت زوجي لصلاه وعيد علي وعطاني عيديه وبعدين رحت عند اهلي وبالليل رجعت بيتي وثاني العيد عند خوالي وبالليل مع زوجي وثالث العيد مع رجلي

ريمـــــا

أول شي كل عام وأنتم بخـــير
ما شـــاء الله عليكم الله يهنيــكم

بنوته كلهــا حزن
حبيبتي أحمـــدي ربــك اللي زوجك عندك
لو أنـــا منك أستغليت هالمنـــاسبه بذكريــات حلوه

أنا ولا عـــيد عيـــدت مع زوجـــي
لأنه يرتبط بدوامـــه :( يروح ما يجي الا بعد أســــبوع من العيــــد
والله كل عيد يمـــر علي أنه أكتئـــــاب
ودي أحتفل معـــــه ودي أحس بعيد غير في حيـــاتي
مو زي ما أنــــا زي قبل ما أتزوج في بيت أهــــلي حتى أهل زوجي يسافرون وإلا كـــان أروح أعيد عنــدهم أحس أني متزوجــــه

الله يعيـــن بس

زيزي..

:sadwalk:انا ياحبيباتي يوم العيد زوجي كان نايم ولا عيد مع الناس ودا اول عيد لنا:tears::icon1366:

انا يا حبيباتي يوم العيد عند اهل زوجي في الليل سوينا حفله كبيره وقرقيعان يهبل للاطفال وثاني العيد اجتماع كبير حق عايلتنا في استراحه وثالث العيد مع خوالي هم باستراحه والعيد هالسنه يهبل بس كله لبس وتكشخ وبس يسلمو على الموضوع...........

الدلوعى

كل عام وانتم بخير 0
انا يوم العيد في الصبح عند اهل زوجي وفي الليل مع اهلي وثاني العيد مع خوالي 0
اما زوجي والله مادري عنه انا مشغوله بالعيد وهو بعد مشغول

كنز حبايبي

أميرة
ياااااااااا ويل قلبي وش هااالعيد الزوج بدنيا وانا بدنيااااا والعيد عيد الله وفرحه لكل مسلم صام وصلى مو لزوج ماااااااااالت على العدوينا مع احترامي لزوجي ههههههههههههه كل عام وانتو من الزواجكم اقرب

أميـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

حنان الحب

أنا الحمدلله زوجي فديته فاجأني أول في ليلة العيد كله شوق وحب وكلام غزل

والصبح فاجأني واحنا قاعدين أنا وأهله كلنا في الصاله أحرجني انه جا وسلم علي وباسني قدام الكل والله اني استحيت وعاتبته عالحركه قلت له مب حلوه
قالي شو اسوي ما قدرت استحمل اشوفج ولا اعطيج بوسة العيد مثل الكل

أنا الحمدلله زوجي فديته فاجأني أول في ليلة العيد كله شوق وحب وكلام غزل

والصبح فاجأني واحنا قاعدين أنا وأهله كلنا في الصاله أحرجني انه جا وسلم علي وباسني قدام الكل والله اني استحيت وعاتبته عالحركه قلت له مب حلوه
قالي شو اسوي ما قدرت استحمل اشوفج ولا اعطيج بوسة العيد مثل الكل

الله يخليلج إياه يااااااااااا رب ويديم المحبة بيناتكم

الله يسعد ليكم الحال بلقيسيات وان شاء الله العيد اللى جاى يبقى احسن ويبقى احسن عيد علينا انا كمان رغم ان زوجى مسافر ويعنى لا فيه عيد ولاغيره محبش انه يمر عليا بسلام وكان ليا نصيب من القهر فى ثانى ايام العيد المبارك مكالمه طويله عريضه من الزهق والقرف والسبب اخته وياسلام لما حاولت ادافع وابرر كانى غلط فى الكونتيسا كان نفسى اقفل السكه فى وجه بس اعمل ايه بس وحياتكم برده اهلى فسحونى وصالحونى والحمد لله قضيت امبارح يوم حلو مع صاحبتى وبنات خالتى يعنى رجعونى لايام العذوبيه تانى يسلام كانت احلى ايام قول الزمان ارجع يازمان حسيت انى لسه بنوته صغيره ايه يابنات مين قضت ليله حلوه فى العيد تفرحنا معاها ومتخافيش هنمسك الخشب وندعيلك ربنا يديمها عليك نعمه يمكن تحسسونا ان فى لسه ناس بتفهم معنى العيد صح

زين البنات

اجل يوم العيد تخانقناااااااااا انا وزوجي وسافر ع اصدقائه بليل اوووووووووووووووووووف طفش

ايه ياقمرات المنتدى انتم فين يلا انتى وهى فشى خلقك زى لاريسيا الجميله مابتقول فضفضى بالمصرى

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى