مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

فرصة تحقيق دخل محترم إلى كل مصرية أو تعيش في مصر

السلام عليكم ورحمة الله
صديقاتي الأعزاء انا بقدم
فرصة عملحقيقية لكلسيدة أو آنسة عايزة تعمل دخلمحترم وتحققنجاح بس لازم تبذل مجهود للوصول للنجاح انا بقدم الفرصة وأد ما هتبذلي من مجهود هتلاقي نتيجة أنا عن نفسي برغم إني لظروف إنه ولادي في المدرسة ومعايا كمان توأم بعمل على أدي وقتي مش كبير لكن الحمد لله حققت ربح معقول جدا يعني إدعولي أشد حيلي شوية وألاقي وقت ربنا يكرمني
انا بقدم الفرصة دي بجد من باب الدال على الخير كفاعله بعتذر على المقدمة الطويلة دي وهدخل حالا في التفاصيل

العمل عبارة عن تسويق منتجات إيطاليه مش أي منتجات لا الشركة المنتجة سويسرية وتعمل في مجالات كثيرة كلها تخص الصحة وفي مصر معروفة من أكتر من 6 سنين التسويق لمنتجات المطبخ من آنية طهي وكيتشن ماشين وأدوات تقديم للمائدة وخلافه المنتجات حاصلة على براءة اختراع لأنها تحافظ على الصحة العامة وتوفر إمكانية الحفاظ على القيمة الغذائية للأطعمة بشكل مبهر حقيقي أنا مش بسوق لها بس أنا أساسا اشتريت المنتجات ولاقتناعي بالفكرة الرائعة انضميت لفريق العمل انا طبيعة عملي أساسا في مجال تكنلوجيا المعلومات واضطريت أسيب الشغل بسبب الولاد ربنا يحميهم وكنت كتير نفسي ألاقي
فرصة للعمل أتحكم أنا في الوقت حسب ظروفي والحمد لله مع الشركة أنا حققت لحد الآن ما يرضيني وأرجو ربنا يوفقني لتحقيق الأفضل اللي تحب تجرب العمل في الشركة لابد من حضور كورس لمعرفة أسلوب التسويق لأنه مختلف عن أي تسويق متعارف عليه في مصر على فكرة احنا فرع الشركة في مصر مش توكيل وطبعا تفرق كتير فروع الشركة في أكتر من 40 دولة ومعروفة عالميا من 25 سنة عمولاتهم مجزية جدا من تجد في نفسها رغبة فيتحقيق النجاح الحقيقي تتصل بي على :
موبايل 01001169189
أ و تراسلني على ا لخاص

وربنا يوفقنا جميعا ويحمي مصر الغالية
:3:

أعلى