مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

ساعدوني بسرعة

:icon1366:اولا السلام عليكم
شكرا حبيباتي ع المنتدي الاكثر من رائع واتمني ان تفيدوني بسرعة والسؤال للانسانة :clap:العظيمة ناعمة الهاشمي التي اتمني لها كل الخيروعايزة اسالها :in_love:انا متزوجة من سنتين وزوجي اكبر مني ب16 سنة وانا بحبة قوى وهو شرقي جنوبي وانا كمان بس بحس انة مش رومانسي معايا خلاص وانا حموت نفسي علية وبزعل منة كتير قوى بسبب قلة حبة اللي بحسها وكلمتة كتير انة دة بيضايقني اني حاسة اني عمالة احبة لوحدي ومشكلتي اني غيورة جدا علية بس مش عارفة هو مالة وانا علي طول لازقة فية وحاولت اني اعمل زي المنتدي ماقال اني ابعد شوية بس مش بقدر
:icon1366:نفسي اعرف اتعامل معاة ازاي واخلية هو اللي يدوب فية ويموت علية
لاني خايفة حياتنا تتنتهي كدة:blush-anim-cl:ارجو الرد سريعا وشكرا مع العلم اني قريت الرجل الجنوبي وتقريبا كنت مجربة منة حاجات بس بحس انها مش نافعة معاة خالص
اعمل اية :shutup:
:shutup:

خوااااطر

حبيبتي جربتي تبعدين شوي بمشاعرك عنه وتسكتين عن كلام الحب شويا
وتقومين بواجباتك مع ابتسامه عريضه وتدورين حاجه تشغلك عنه مثل وظيفه او زيارات للاقارب
يمكن انتي عطيتيه تشبع وخلاص حتى من قوة مشاعرك مايقدر يبادلك وكررت كم مره انو الزوج ماتنقال له كلمة احبك
خليه على طول بيستناها منك قولي اغليك احترمك ماحبك تبعد عني بس احبك لاتقولينها الحين
واله يوفقك دنيا وآخره

الله يسخرك زوجك حبيبتي ويصير مو بس يموت فيكي الا يتنفس هواكي
ما حبيت ادخل الموضوع بدون ما ادعيلك او ارد
ان شاء الله البنات يفيدونك
بس انتي قوي علاقتك بالله وهو سبحانه كفيل بتسخير عبيده لمن يشاء من عبيده

أعلى