مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

اعلمكم علي سر00000000000

انا محتاجة لارائكم لاني في بداية حياتي واحس انكم ذو خبرة عني.........................................................

حكايتي هي اتخطبت في العام الماضي لاخو خطيب اختي الصغري وهو اكبر مني ب11 سنه واكتشفت مؤخرا انه ذو نمط شمالي غربي وانا غربية جنوبية مش دي المشكلة المشكلة في طريقة تعامله كلها كدب ظنن منه ان ده الحل السهل اللي ممكن يظبط ظروفه ان كان في الشغل او معايه بس في كل مره بكتشف انه بيكدب فيها عليه بيجعلني ابكي واسال نفسي هوليه بيكدب عليه كده............هل انا السبب ؟ولا هوه طبعه كده ولما بوجه بالحقيقة من غير ما اقول له صراحتا انت كداب ,فيرد هوه بانفعال زائد ويقول لما انتي زكية كده ليه ده ما بيظهرش في المواضيع المهمه ,بجد كلماته بتبقي قويه وردي عليه بيكون الصمت لاني مش لاقيه له رد وكل ده بيخلي مشاعري توقف جوايه ومقدرش اعبر عنها له رغم اني قرات مواضيع كثيره في الكلمات الحلوه اللي ممكن اعبر بها وقرات كتير في تحليل الشخصيات وببقي في قمة سعادتي وانا بتعلم الجديد بس مفيش غيرمرات قليلة استخدمت الحاجات اللي قراتها معه,مش حنكر ان حبي له انا اللي ولدته في قلبي بنفسي وليس عن طريقه وذلك لاني محاطه باخوات بيحبون خطبهن ويسمعون منهم احلي كلمات الاعجاب التي تجعل الواحده فرحانه وطايره.:cupidarrow:والله انا مبقرنش نفسي باخواتي بل عوزة اكون في احسن حال فساعدوني ان اجد حلا ان هو اللي يحبني وان يبطل كدبه لانه بيضيقني,عوزه ابداء حياتي معه صح وخاصتا هو يستجيب لي عندما اعاتبه عن بعده عني اريد حلول من بنات بلقيس اللاتي يحفذن اي مخلق بدلعهم وقولهم لرايهم السديد.احبكم في الله

الأمنية

الله يكون في عونك
لكن موضوعك لو طرحتيه في منتدى الزوج والزواج لكان أفضل
وكان لقيتي نصائح من متزوجات وحريم كبار

مشكلة الكذب عند الرجال مشكلة كبيرة اتمنى لو أستطيع علاجها

لدي تقريباً نفس مشكلتك ولكن ليس في جميع الأمور ولكن الاكبر من مشكلتك أني حين أواجه بالكذب ألاقي الإنكار الشديد والأعذار تخلق من حيث لا أعلم وهو يدري أني لا أصدق وأني أدرك الكذب لكنه لن يعترف مهما حصل بخطأ ارتكبه

فرج الله عنك

حبيبتي
انتي متزوجه ولا لسا ماتزوجتي
بس كلامك يقول انك متزوجه

المهم الله يهنيك في زوجك

أعلى