مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

ابغي اكتب رسالة لزوجي..ساعدوني حبيباتي..

qo0t

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..
خواتي حبيباتي ابغي منكم مساعده... زوجي بيسافرالحج ان شالله الله يوفقه.. ابغي اكتبله رساله فيها كلمات تسامح واعتدار وحب وغزل واشتياق.. انا احبه واموت فيه وابغي اخليها في شنطه عسب لما يفتحها يقراها.. اللي عندها اسلوب تعبيري حلو تساعدني الله يخليكم ابغي رسالة كامله
الله يبارك فيكم ويسخر ازواجكم لكم يارب

المحاميه

في انتضار العضوات المبدعات:blush-anim-cl:

وحج مبرور وسعي مشكور ان شا ء الله

qo0t

يزاج الله خير يالمحامية على المرور
يالله متحمسه ابغي اكتبله شيء حلو

رعبووب555

دوري بطايق حلوه من الانترنت واطبعيها او زيدي عليها كلام او ديزاينج
بيكون احلى من انج بس تكتبين فيها

وحلوو لو تهدينله هديه سجاده ومصحف وسبحه وتحطينها في الشنطه او فوطه مطبوع عليها اسمه واسمج او اذا رايح مع اصدقائه بس حطي اسمه

مش حلو إنك تهديه رسالة مكتوبة من غيرك

ممكن يحس إن ده مش أسلوبك ومش تأثر فيه زي سطرين إنتي تكتبيهم بنفسك ومن قلبك وبأسلوبك البسيط

صدقيني ده هايأثر فيه جدا أكتر من كلام إنشاء طويل أو كلام غزل مبالغ فيه وغير تلقائي

هيأي مكان هادئ في بيتك ترتاحي فيه وحضري مشروبك المفضل وورقة وقلم وإجلسي جلسة إسترخاء وهدوء وتخيلي كم تحبيه وكم ستشتاقين له وتخيلي المواقف الجميلة التي حدثت بينكم حتى تستحضر كل مشاعر جميلة تحمليها له في قلبك

وإكتبي كل ماتشعرين به بأسلوب جميل وبسيط وكأنه امامك وتتكلمين معه وتمدحينه وتتغزلي فيه

أرى أن رسالة نابعة من قلبك وإحساسك أفضل بكثير من رسالة كتبتها غيرك

وحاولي تكون طويلة شوية عشان مش يقراها بإستعجال وخلاص ينساها

لما يلاقيها طويلة سيتركها لوقت يكون فاضي ورايق فيه وهايقراها بتمعن وبإحساس ولما يخلصها هايحس كأنه كان قاعد معاكي في جلسة جميلة ورومانسية

وفقك الله وأعاده لك سالما

نسيت أقولك إنك تختاري ورق جوابات رومانسي وقلم حبر أسود أو أحمر وظرف جميل حتي يكون جوابك شيك ومميز

وإنتي بتكتبيه إلبسي لبس جميل وشيك وحطي ميك أب وسشوري شعرك عشان دايما كلامنا بيطلع شبهنا

هههههههههههه

عارفة ممكن تضحكي على كلامي بس صدقيني لبسك وشكلك وثقتك بنفسك دايما بتأثر على أسلوبك

إحساسنا بشكلنا الخارجي يظهر على كلامنا وأسلوبنا

هذا ما أشعر به أنا.. عندما أحب أن أكتب رسالة أو حتى أتكلم في التليفون ألبس وأتزين وكأن من سأكلمه يراني وفعلا أرى أسلوبي وكلامي يختلف عن كلامي وأنا بملابس البيت وغير مرتبة

يمكن تقولي كتابة رسالة مش تستاهل كل التحضيرات دي لكن صدقيني في علاقتك بزوجك إهتمامك بأدق التفاصيل وجعلك كل شيئ مهما كان بسيط جميل ومميز ويعبر عن أنوثتك سيؤثر في نفسه كثيرا وسيعود عليكي بنتائج رائعة

طولت عليكي بس يارب أكون أفدتك

التعديل الأخير:

qo0t

اختي رعبوب555 يزاج الله خير
فكرة حلوه
مرورج فرحني

qo0t

اختي امراة لاتنحني مشكوره على مرورج,, والرد الحلو..
انا بس كنت حابة اعرف شو اكتب من كلام ياثر فيه ويتدكرني فيه ادا عندك عطيني حبيبتي
مشكووووورة

أعلى